Sorterat inför datorbytet

Har som kanske vissa vet fått en ny datr av min Eas som han köpte
för att vi skulle kunna spela Star Wars tillsammans och lite annat.
Jag har rensat den gamla datorn, men ännu inte hunnit föra över filerna
till den nya. Dock har jag idag hunnit sitta och sortera alla bilder och musik.
Så i morgon blir det till att föra över allt och sedan totalrensa så att jag kan
lämna över den till mamma och pappa tillsammans med skrivaren.

Annars idag har jag inte hunnit med så himla mycket mer än att jag fortsatt
att städa, planera och göra fint i hobbyrummet och handlat lite pysselmaterial.
Jag har ju jobbat med, men det är ju en helt annan femma!
Nej, nu är jag trött som fan och jag ska ladda upp för att göra det riktigt fint
här hemma nu på mina lediga dagarn, så nu ska jag dra mig mot sängen.

Måste bara berätta att jag testat Detox Bamboo-pads som man har under fötterna.
Det är säkert riktigt bra utrensning, men FY FAN vad mina fötter luktade salami.
Hahaha, inte den roligaste doften att gå runt med trots att man skrubbat fötterna 3 ggr.

Nej, nu snarklådan!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback