Första veckan snart slut

Gud vad fort tiden går!
Har snart haft semester i en vecka och känns ibland som jag inte hunnit någonting.
Fast när jag tänker efter har jag ju hunnit vara i Kalmar, handlat saker för renoveringen,
Eas har lämnat in sin cykel för service, fikat med Annica, ordnat styrelsesaker, solat
en massa och varit ute i det fina vädret och både joggat och gått med William.
Och semestern är ju faktiskt till för att ta det lugnt. Så alla småsaker jag gjort är ju
egentligen bara bonus mer eller mindre? :P

Och det är ganska sjukt hur lång tid det tar att göra en sådan enkel sak som att handla
när man inte har bil. Men det går och så fort denna renoveringen är över så kommer det
kännas som att alla de där rundorna till höger och vänster inte var någonting :)

Bland annat så har Eas och jag fixat fronten till våran fläkt eftersom den var gulaktig.
Det är kanske inget stort jobb i sig, men det skulle beställas hem, hämtas ut och
sedan försöka sammarbeta för att få det på plats och det kan vara en liten match ^^

Före och efterbilder på köksfläktens front får avrunda detta inlägget.
Nu ska vikas tvätt och sedan kolla på film innan det är dags att nana.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback