Semester och antagningsbesked

Idag går jag på min första riktiga semster, under sommaren, sedan jag var 16 år!
Alla tidigare år har jag tagit semester i september 1-2 veckor eller strödagar.
Men nu har jag fått semester och jag funderar på vad jag ska göra med all min tid.
Tror inte jag kommer fundera över detta om ca 3 veckor när semestern är slut ^^

På mina första semestertimmar (gick av nattpasset i morse kl 7:00) har jag
bland annat sytt mörkläggningsgardiner till sovrummet och gjort ett kuvert för mina
biljetter för resan i augusti upp till gammelmoster Ingrid.


Dessutom har jag fått ett antagningsbesked idag för två kurser som jag sökt.
Så i höst blir det Administration 2 och Ledarskap och organisation i kombination
med jobbet. Och så hoppas jag ju på det nya jobbet jag sökt som trafikledare!
Jag vet inte vad det är för kurslitteratur och liknande än, så kan inte köpa det,
men ska kolla runt på några olika sidor och läsa om kurserna och vilka böcker
de tidigare varit för att kanske kunna låna och läsa från biblioteket.


Men nu ska jag bara ta och njuta av min semester!
Alla sånna små saker och annat kul får jag göra i morgon :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback