Uppställning!

Nu har jag suttit och sorterat upp alla mina inlägg i kategorier.
Troligen kommer det mesta att hamna under "Allmänt", men ändå ett litet försök till ordning!
Hela dagen idag har faktiskt bara gått till att titta runt på internet efter fina badrumsmöbler,
täckramar till eluttagen och inspiration inför renoveringen. På tal om renoveringen så ringde
jag faktiskt Sandå igår och pratade in ett meddelande. Så jag hoppas de hör av sig snar med
ett startdatum för alltihop.

Nej, nu blir det varma mackor medan jag går igenom alla möbelalternativ med Eas.
Har alltid så svårt att välja ut. Men riktigt utval blir det ju inte förrän man sett dem live :)
 
/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback