Dags att dra ut på stan

Nu sitter jag och för över pengar mellan våra konton och
betalar räkningarna. Får visserligen fortsätta med det när vi
kommer hem också eftersom en del räkningar skickas till Eas.
Så snart som Eas gjort sig i ordning så ska vi sticka till Entré och
handla lite kläder till honom och kanske hitta något skoj till mig med.

Vi måste även köpa en telefon för att kolla om det är själva telefonen det
är fel på eller om det är något som Bredbandsbolaget ska fixa med vår
ip-telefoni som bara brusar och låter för jävligt.

Om det "bara" är telefonen som krånglar så är problemet troligen löst
om någon timme, men då hoppas jag att vi har kvar garantin på den
jag köpte för bara 2 månader sedan så jag får lämna tillbaka den.




Nej, nu tror jag att Eas börjar bli klar så det är bara att hitta presentkort och
väska så vi kan smita iväg och se om vi kan hitta någonting :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback