Gästrummet

Kom på nu när jag rensade mina kameror att jag inte visat hur det blev i gästrummet.
Allt är inte helt klart där inne, eftersom vi ska göra lite föräldringar sen också,
men det mesta ser ut som det kommer göra när det är helt klart.
Det som ska ändras sedan är bland annat att vi ska ha en platt-tv och en hylla
med skåp för tv-spel och DVDer där det idag står en byrå i med tjocktv.
Men det blir inte av förrän i början av näta år som tidigast.

Före                                                                            Efter

Före                                                                            Efter


 
 

Före                                                                            Efter



Till denna bilden har jag inte, av oförklarlig anledning, någon före bild.

/Zázzi


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback