Vårig helg

Ja, nu har våren varit här i ca 2 veckor och jag hoppas inte den
försvinner alltför mycket under de kommande veckorna!

Idag har jag äntligen slutfört mitt fönsterputsande.
Har dragit ut på det sista fönstret eftersom jag ville få det rent
och fint på skrivbordet innan jag ordnade i fönstret.
Men nu är det fint och jag behöver inte fundera på det :)
 
Jag har även suttit och fixat lite med styrelsepapper och liknande
som ska tas omhand på måndag med telefonsamtal mm.

Just nu sitter jag och rensar igenom alla mina 100 papper.
Kan verka som att de aldrig tar slut, men då ska folk bara veta att det
var säkert uppemot 100 000 när jag började rensa för ca 4,5 år sedan ;)

I morgon ska jag ev till Fana, eller hon till mig.
Med tanke på att hennes planering ligger 10 minuter fram
i tiden får jag nog höra av henne i morgon och kolla läget. ;P

På kvällen i morgon så ska jag till sektion 16 och vara med och sätta upp
lappar om nyanställningsblokaden tillsammans med Kommunal.

Ja, just det, jag ska ju skicka in mina ansökningar till skolan också!




/Zázzi
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback