Om det inte stämmer nu - skyll på Attendo!

Nu har jag till slut rett ut det här med löner och liknande.
Min årsinkomst på lönespecen sägeren siffra, löneassistenten en annan
och ett utlåtande från Attendo till försäkringskassan ett tredje.
Men nu visade det sig tydligen att det tredje var rätt enligt lönekontoret och
enligt den som lämnat utlåtandet.
Hur som haver så fick JAG lova att dessa uppgifte stämde, på heder och samvete!?
Jag sa att ja, klart jag kan lova att hon som lämnat uppgifterna borde kunna sitt jobb.
Hur ska jag kunna lova någonting som inte JAG sitter med informationen om?
Så om någonting blir galet nu så får de ringa direkt till Attendo och skälla på dem.



 
/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback