Massor på gång!

Har inte blivit så mycket bloggande för det har varit fullt ös!
Helt underbart flow jag har på det mesta nu faktiskt :)


Sedan senast så har Eas hunnit att fylla år och han fick en massa paket,
och så hade vi en lugn och skön födelsedag hemma i myskläder.
Syster och hennes Jesper var på snabbvisit och varvat med jobb så blev
det en runda till Emporia och lite annat trevligt.



Har haft massa småprjekt med att ordna för nya styrelsen i bostadsrättsföreningen
och det har gått så bra så detta året känns som det bara kommer att flyta på :)

Jag har tränat en del och har tänkt att jag skulle lägga om min träning till mer
styrketräning och mindre kondition, eftersom jag då kan gå upp i vikt. Hoppas!



Så från och med 15 april så lägger jag om min träning har jag gjort klart för mig själv :)

Jag har ju slutat att bita på naglarna och nu hållt uppe med detta i 2 månader.
Så idag fick jag för första gången i mitt liv klippa mina naglar! :D
Ja, inte tånaglarna då förstås, dem har jag ju inte bitit på ^^



Har även varit på en liten kick-off med styrelsen och ätit god mat.
Och så testade jag sushi, men det var ju inte direkt någon höjdare...fy fan!



Sedan har min lille kisse Willam och min lilla lillesyster Fia fyllt år.



Jag har fixat och hjälpt jobbakompisar med familjer att fixa lite jobb och cv
och även kollat upp lite kurser för mig själv framöver, men de kommer jag till
i ett inlägg i morgon eller om typ 4 veckor ;)


Nej, men nu får ni nöja er med lite bilder så får vi se om det blir något skrivet i morgon.


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback