Ojjjj....tiden har gått

Jaha, då insåg jag idag att jag inte skrivit någonting på ca 1 månad.
Det går bra nu, kompis, det går bra nu...

Sen senast jag skrev har det hänt en massa!

Jag har fyllt år och firades på jobbet med en handskballong och tulpaner utav mina fina kollegor.
Sedan så var det jobb och inköp inför att mamma och pappa kom helgen efter min födelsedag
och vi var ute och åt på Jensens Bøfhus, eftersom pappa inte varit där.
Sedan blev det massa fina efterrätter och dumlecupcakes mm :)


 

Tanken var även att vi skulle fixa lite hyllor och ett nytt handfat i badrummet,
men vi kom fram till att det är bättre att en vvsare gör det samtidigt som vi kan dra om rören,
sätta in duschdörrarna och få handfatet på den höjd som vi önskar :)

Veckan efter dem varit här så testade jag lite nya maträtter och massa goda mellanmål
och jobbade en massa. Även helgen jobbade jag så blev inte mycket annat gjort.

Sedan var det ny vecka och det var en massa saker som skulle ordnas med styrelsen
inför årsmötet, jag skulle ordna inför arbetsintervju och storstädade lägenheten.
På helgen kom svärmor och svärfar på besök, men jag lämnade dem själva då de kom
på fredagen eftersom jag skulle iväg med jobbakompisar på Elyseé och äta lite gott.
Sedan kom jag hem illamående (åt för mycket) och trött och somnade på golvet...
Vi var och bowlade och så fixade Eas och jag massa planering av fröer och liknande :)





Nu har äntligen våren kommit och en massa saker ska hända både i styrelsen,
jag hoppas att intervjun går bra och att det kanske händer något på den fronten med.
Sedan ska vi ju fixa en massa med badrummet, ventilationen i garderoben och liknande.
Det blir en massa små och stora saker som kommer att hända :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback