Snart dags för Nyköping

I dag har jag kollat in lite språkkurser och liknande jag ska hoppa på.
Funderar mest på om det är bäst att läsa ett språk åt gången eller om
jag ska ta två olika språk samtidigt. Aja, jag hinner fundera!
 
Sedan har jag även haft lite fotbad och slappat och haft det skönt.
Har letat upp mina broderisaker och tänkte att jag kan sätta igång med
det igen nu när jag ändå kommer att sitta och slappa på tåg i flera timmar.
Får nog ta med mig min "Livsbok" också, så att jag kan skriva över lite saker
i den som jag nu har utspridda på ungefär 20 lappar som ligger i väskan.

Sedan har jag påbörjat min inventering inför Ullared, men insåg ganska snabbt
att jag har gått om tid på mig att skriva inköpslista - 2 veckor närmare bestämt.
Men denna fröken vill alltid vara minst tre steg före, så få bli att sitta på tåget
och skriva med härlig musik och bara njuta av lugnet och småpyssla :)

Nu i veckan så är det jobb som gäller i morgon och på tisdag, sedan drar jag
direkt från jobbet in på Green och handla något gått att äta innan jag sätter
mig på tåget i fyra timmar för att åka till Mirela, med familj, i Nyköping.
Kommer att vara framme ungefär kl 18:15 så jag hoppas det ärfint väder
så att promenaden genom stan blir mysig :)

 
Sedan så blir det till att ta det lugnt, äta gott och eventuellt gå på spa :)
Stannar tills på torsdagen så någonting hoppas jag att vi hinner göra!

Enligt yr.no så sa det vara ganska fint väder, så jag hoppas det håller i sig.
Blir ju något trevligare om man kan vistas utomhus utan att frysa ihjäl, som senast ^^

Nej, nu ska jag börja planera min packning, för den måste vara klar i morgon :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback