Ledig måndag

Idag har jag haft ledig dag och jag har fått massor gjort!

Först på morgonen så var jag iväg och fixade saker på ClasOlsson,
som jag visserlig måste lämna tillbaka en del i morgon, men men...
Friskt vågat, hälften vunnet!

Sedan tog jag cykeln för service och kollade på ev. ny också.
Ska tillbaka dit och hämta min cykel på onsdag eftermiddag :)

Städade lite hemma och planterade om lite på balkongen.
Ska sätta mina frön nu i veckan så jag kan få allt på plats i helgen.
Hoppas bara att det fina vädret håller i sig nu också :)
 
Sedan har jag ordnat med saker för styrelsen och organiserat upp
lite samt kollat upp så att jag håller dagordningen a jour.
Känns riktigt bra och vi har faktiskt fått massor på plats redan,
även om det är ganska många bollar i luften just nu.
 
Resten av kvällen var det arbetsmöte med styrelsen och
nyhetsblad som skulle delas ut innan jag kom hem och fortsatte
mitt organiserande kring det ena och det andra.
 
Nu ska jag ta och krypa till sängs och ta med mig min lilla pälsboll.
I morgon ska ytterligare några mindre ärenden uträttas innan jag ska lapa sol.

En liten bild på min gulleråtta, vill inte ha bildfria inlägg ;P
 
/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback